1. Haberler
  2. Teknoloji
  3. Ghost of Tsushima: Director’s Cut’ı DLSS 3 ve Reflex ile deneyimleyin!

Ghost of Tsushima: Director’s Cut’ı DLSS 3 ve Reflex ile deneyimleyin!

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ghost of tsushima directors cuti dlss 3 ve reflex ile deneyimleyin 0
Ghost of Tsushima oyuncuları Moğol İmparatorluğu’nun Uzak Doğu ülkelerinin birçoklarında karar sürdüğü 1200’lü yılların sonlarına götürüyor. Tsushima Adası, ana Japonya’yı ve General Khotun Khan liderliğindeki devasa bir Moğol istilasını engellemek için tek başına duruyor.

Adanın birinci Moğol saldırısı tarafından bir cehenneme dönüştüğü bir anda, Samuray Savaşçısı Jin Sakai’nin kararlılığı sınanır. Klanının kalan az sayıdaki üyelerinden biri olarak, Jin halkını ve yuvasını korumak için her şeyi yapmak zorundadır. Samuray kodundan vazgeçmek zorunda kalan Jin, Tsushima’yı kurtarmak için o devir için eşi gibisi görülmemiş teknikleri kullanarak “hayalet” yolunu benimser.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut ile oyuncular Jin’in kuvvetli seyahatini birinci kere PC’de deneyimleyebilecek.

16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut‘ın lansmanı yapılacak.   Bu lansman, NVIDIA’nın eşi gibisi olmayan oyun geliştirme teknolojisinin bulunduğu kullanıma hazır bir takviye içerecek. DLSS 2 ve DLSS 3 teknolojileri oyuncuların kare suratlarını artırarak şimdiye kadarki en süratli performansı elde etmelerini sağlayacak! Oyuncular ayrıyeten, performansı artırmak yerine manzara kalitesini en üst seviyeye çıkarmak için doğal çözünürlüklü manzarayı kullanan DLAA’yı kullanabilecek. Bu sürüm, oyuncuların kusursuz manzara kalitesi ve performans için DLAA ve DLSS 3’ü birleştirmelerine imkan tanıyacak.

Bundan sonrası daha da heyecan verici zira oyuncular GeForce RTX ve GeForce GTX GPU’larda rastgele bir ayarla uygulanabilen NVIDIA Reflex’i de kullanabiliyor. Bu, sistem gecikmesini azaltarak hareketleri daha süratli hale getirecek ve çok oyunculu maçlarda rekabet avantajı sağlarken tek oyunculu oyunları daha hassas ve eğlenceli hale getirecek.

NVIDIA Reflex, Eylül 2020’den bu yana GeForce GPU’lardaki gecikme mühletini azalttı ve şu anda 100’den fazla oyunda bu teknoloji mevcut. Eleştirmenlerce beğenilen çoklu ve tek oyunculu oyunların yanı sıra 10 nişancı oyunundan 9’u artık Reflex dayanağına sahip. GeForce oyuncularının çoğunluğu bu özelliği aktifleştirdi. Geçen yıl GeForce kullanıcıları, Reflex sayesinde artan karşılık verme özelliğine sahip favori oyunlarında 10 milyar saatten fazla oynadı. 

16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut piyasaya sürülmeden evvel yeni Game Ready Sürücüsü’nü indirerek oyunun tam potansiyelini ortaya çıkarın!

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
vir_sl_
Virüslü
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Ghost of Tsushima: Director’s Cut’ı DLSS 3 ve Reflex ile deneyimleyin!

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir