Marka kimliğini Heltia olarak değiştiren Salus, Türkiye’nin en kapsamlı dijital sıhhat uygulaması olma yolunda ilerliyor

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

marka kimligini heltia olarak degistiren salus turkiyenin en kapsamli dijital sihhat uygulamasi olma yolunda Ss1AAbEB
Kişiselleştirme algoritması sayesinde kullanıcıların gereksinimlerine nazaran yönlendirmeler yaparak sağlıklı bir hayat sürmelerine katkı yapan platform, yeni özellikleri ve genişleyen hizmet başlıkları ile Türkiye’nin en kapsayıcı dijital sıhhat uygulaması olma maksadı yolunda süratle ilerliyor.  

Günümüz dünyasının süratle değişen iş ve hayat dinamiklerine ahenk sağlayabilmek ismine daima çabalayan insan için şahsileştirilmiş sıhhat idaresi giderek ehemmiyet kazanıyor. “Önleyici sıhhat uygulamaları” da son vakitlerde yükselen bir trend olarak karşımıza çıkıyor. Önleyici sıhhat uygulamaları ile sağlıklı ömür ve alışkanlık değişimleri hedefleniyor ve bireylerin genel sıhhati korunarak daha uzun, kaliteli bir ömür sürmelerine katkı sağlanabiliyor.

Globaldeki yükselişine rağmen ülkemizde örneklerine az rastladığımız bu yeni kuşak sıhhat trendi alanında öne çıkan uygulamalardan Salus, kısa mühlet evvel marka kimliğinde bir değişikliğe giderek, bütünsel sıhhat yaklaşımını daha uygun söz eden “Heltia” ismi ile yola devam etme kararı aldı.

2022 yılı Nisan ayında Salus ismi ile kurulan, yeni marka kimliğiyle Heltia uygulaması, art tarafta çalışan güçlü algoritması ile sunduğu şahsileştirilmiş hizmetler yanında sade ve kullanılabilir arayüzü ile de dikkat çekiyor. Kullanıcılarını merkeze alarak kapsamlı bir önleyici sıhhat dünyası kurgulayan Heltia; mental sıhhat, beslenme ve fizikî sıhhat olmak üzere üç alanda hizmet veriyor. Ayrıyeten annelik ve ebeveynlik üzerine sağladığı hizmetler de mevcut.

“Kullanıcıların etrafında 360 derece önleyici bir sıhhat dünyası kuruyoruz”

Heltia Kurucu Ortağı ve CEO’su Alperen Adikti Heltia’nın hizmet modelini şöyle anlatıyor: “Biz tüm kullanıcılarımıza farklı alanlardan uzmanların yer aldığı bir danışman grup kuruyoruz. Ve bunu şahsileştirilmiş bir formda, dijital ortamda yapıyoruz. Örneğin, kullanıcı bir sabah omuz ağrısı ile uyandığında direkt fizyoterapistine yazarak randevu alabiliyor. Mental sağlık-beslenme-fiziksel sıhhat üçgeni ile aslında kullanıcıların etrafında 360 derece bir önleyici sıhhat dünyası kurmuş oluyoruz. Bu birçok şahsa erişilemez görünebilir lakin Heltia ile aslında epey ulaşılabilir bir ayrıcalık. Buna ek olarak sunduğumuz içerik dünyası da bireylerin kendi kendilerini destekleyebilmeleri için epeyce yararlı. Üstelik Heltia içerisindeki binlerce içeriğin tamamı fiyatsız.”

Heltia, çalışanlar için de bedelli bir yan hak

Uygulama, ferdileştirme algoritması sayesinde kullanıcıların nelere gereksinim duyduklarını anlıyor ve ona nazaran yönlendirmeler yapıyor. Kullanıcıların yüzde 90’ı kendileri ile birinci eşleştirilen uzmanlarla Heltia seyahatlerine devam ediyor. Birebir vakitte çok bedelli bir çalışan yan hakkı olarak konumlanan Heltia, patronun çalışana verdiği bedeli göstermenin en yeterli yollarından biri olarak da öne çıkıyor. İş dünyasındaki bu pozisyonu ile Heltia, patron ile çalışan ortasındaki bağı da güçlendiriyor.

Kurumsal hayatta mental sağlık takviyesine gereksinim giderek artıyor

Heltia’nın kurumsal kullanıcı bilgilerine nazaran en çok mental sağlık alanında takviye alındığı görülüyor. Küresel araştırmalar da aslında bu bilgiyi teyit ediyor. Dünya Sağlık Örgütü’nün datalarına göre Türkiye’de halkın yaklaşık yüzde 38’i klinik psikoloji hizmetine ihtiyaç duyuyor ve yüzde 60’ın üzerinde bir popülasyon da günlük yüksek gerilimden muzdarip. Ruhsal dayanaktan sonra beslenme danışmanlığı ikinci sırada, aile ve ebeveynlik danışmanlığı ise üçüncü sırada yer alıyor. Sonrasında ise spor ve fizikî sağlık danışmanlıkları geliyor.

Binlerce içerikten oluşan güçlü bir dünya

Çok geniş ve kaliteli uzman ağı yanında Heltia, her kullanıcı için özel olarak hazırladığı varlıklı bir içerik dünyası sunuyor. Uzman onaylı meditasyonlar, makaleler, sesli ve imajlı içerikler Heltia içerisinde mevcut. Tüm bu içerikler kullanıcılara fiyatsız olarak sunuluyor ve kullanıcıların içerik okuma / izleme alışkanlıklarına nazaran yenileniyor. Heltia Kütüphanesinde günlük teklifler, makaleler, meditasyonlar ve yönlendirmeli idmanlar, görüntüler,psikoloji antrenmanları ve testleri yer alıyor.

Arka planda bilimin gücü var

Heltia’yı farklı kılan yanlarından bir başkası platform ile ilgili her mevzuda bilimsel adımlar atılması. Bu bağlamda algoritma ve uygulama içerisindeki tecrübe geliştirilirken klinikte, yüz yüze sistemde yapılan her şey en yanlışsız formuyla yansıtılıyor. Heltia’da mental sıhhat tarafında iki, beslenme ve fizikî sıhhat tarafında bir klinik lideri bulunuyor. Bu klinik önderlerine tıpkı zamanda Akademik Danışma Kurulu üyeleri takviye oluyor. Ayrıyeten Heltia, danışan gören uzmanlar konusunda da çok titiz davranıyor. Klinik önderler her bir başvuruyu pahalandırıyor, sonrasında titiz bir mülakat sürecine geçiliyor.

“Hedef Türkiye’nin en kapsayıcı dijital sıhhat uygulaması olmak”

Kasım 2023’te tohum yatırım tipinde aldığı 4,7 milyon dolarlık yatırımı hem B2C hem de B2B taraftaki büyümesini hızlandırmak için kullanan Heltia, bir yandan eser teknolojisini geliştirmeye devam ediyor. En büyük maksatlarının Türkiye’nin en kapsayıcı dijital sıhhat uygulaması olmak olduğunu altını çizen Alperen Adikti, bu seyahat için planladıkları adımları şöyle özetliyor: “Yapmaya çalıştığımız şey, her bireyin kendi muhtaçlıklarını anlamak ve ona uygun şekillenen bir dayanak ağı kurmak. Bu yolda natürel ki en büyük önceliğimiz kullanıcılarımızın âlâ oluşlarını destekleyecek adımlar atmak. Kullanıcılarımızın uygun ve sağlıklı ömür alışkanlıkları geliştirmelerine yardımcı olarak, uzun vadeli potansiyel sıhhat problemlerini mümkün olduğunca engellemeyi hedefliyoruz. Bu fikri kurumsal tahlillerle bir ortaya getirerek de patronlarla çalışanlar ortasında çok daha manalı bir bağ kurmayı amaçlıyoruz.”

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
vir_sl_
Virüslü
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
Marka kimliğini Heltia olarak değiştiren Salus, Türkiye’nin en kapsamlı dijital sıhhat uygulaması olma yolunda ilerliyor

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir